Hieronder wordt gevraagd om contactgegevens en een klachtomschrijving door middel van een formulier. Na ontvangst zullen de gegevens door het secretariaat worden verwerkt en doorgestuurd naar de klachtenfunctionaris. Deze beoordeelt de klacht op ontvankelijkheid en initieert het contact via het opgegeven e-mailadres en later mogelijk via het opgegeven telefoonnummer. De klachtenfunctionaris zal als mediator optreden en de klacht proberen op te lossen.
Klachten over erkende therapeuten die niet kunnen worden opgelost door de werkzaamheden van een klachtenfunctionaris kunnen naderhand worden doorgestuurd naar een geschillencommissie.
Vul onderstaand formulier aub naar waarheid en zo duidelijk mogelijk in. Nadat het formulier is ingevuld klik dan op de button 'indienen'. Draag er zorg voor dat alle velden zijn ingevuld. Indien het formulier succesvol is ingediend wordt u doorverwezen naar een pagina waarop dit wordt bevestigd. Indien invullen niet lukt, neem dan contact op met het secretariaat (info@gatgeschillen.nl).